StatisticsCounter Nieuws Gele ditjes, blauwe datjes archief

Top 40 Fichebak oud-spelers SK Beveren

logoWB KICK-OFF 2017 DEEL2.

In een tweede bijdrage over de kick-off laten we Commercieel Manager Bram Lefebure aan het woord en ook hij werd aan de tand gevoeld door Michaël Opgenhaffen.
Michaël : in het laatste clubblad lichtte je een tip van de sluier op over de commerciële plannen met W-B en daarbij viel het op hoeveel belang je hecht aan lokale verankering.
Bram : "Waasland-Beveren is ëën van de weinige Belgische clubs in het betaald voetbal die het moet stellen zonder een grote geldschieter/mecenas en precies daarom zijn al onze lokale en regionale sponsers zo belangrijk. Van skyboxhouder tot shirtsponser en kleine bedrijven, van bakker tot beenhouwer, iedereen die Waasland-Beveren steunt moeten we alshetware in de watten leggen en de enige manier is door naar hun toe te gaan. Sinds ik in april door de club ben aangesteld heb ik geprobeerd velen onder jullie te ontmoeten om te horen wat er in het verleden in deze fantastische club heel goed is gelopen, maar ook of er vraag is naar nieuwe ideeën of projecten, want blijven veranderen is een noodzaak."

Michaël : Er zijn een aantal businessformules gewijzigd ten opzichte van de voorgaande jaren.
Bram : "We hebben in samenspraak met onze partners en sponsers die dikwijls kwamen eten besloten om de keteringformule aan te passen. Het gaat om de Gold en Silver Formule. Bij de Gold zetten we in op de betere business voetbalbeleving. We gaan een stapje hoger en exclusiever waarbij iedereen in de Gold Lounge wordt ontvangen met champange en een viergangenmenu. Na de wedstrijd is er mogelijkheid om aan te schuiven voor het kaasbuffet en wordt ook aan de sfeer gedacht.
Daarnaast is er de Silver Formule die iets meer toegankelijk is, maar waarbij uiteraard het professioneel aspect niet uit het oog wordt verloren. De prijs is wat lager en hier hebben we gekozen voor een buffetformule met cava en zullen na de wedstrijd steevast de Remofrieten (overigens ook in de Gold) tot eenieders tevredenheid worden geserveerd. Al deze aanpassingen hebben tot doel de mensen optimaal voetbalplezier aan te bieden en zo lang als mogelijk op de Freethiel te houden."

Michaël : ik zag vandaag een nieuwe keteraar op de club, kan je daar iets meer over vertellen ?
Bram : "Inderdaad, in samenspraak met de directie en de sponsers hebben we er voor gekozen om de komende drie jaar in zee te gaan met Amaltea voor wie het voetbalmilieu eveneens een kick-off betekent. Deze partner is echter geen onbekende in tal van andere sporten zoals het wielrennen en het hockey en misschien hebben jullie van hem reeds genoten in het sportpaleis. Ik hou er ook aan de vorige partner ISS te bedanken voor de samenwerking de voorbije jaren."

Michaël : een partner die we nog niet hebben genoemd zijn de supporters. Welke acties zijn er voor hun gepland ?
Bram : "Het is de meesten onder jullie misschien niet ontgaan dat we in het centrum van Beveren (Warande) een pop-up store hebben geopend. Hiermee willen we tegen de fans zeggen, jullie zijn er voor ons, maar wij willen er ook voor jullie zijn. Als dank en respect voor het verleden komen wij letterlijk naar jullie toe. Deze pop-up store blijft er tot na de Beverse feesten en daarna komt er een vaste fanshop in de Beverse gaanderij waar de supporters elke werkdag en in het weekend fanartikelen kunnen aankopen en à la minute laten bedrukken. Het spreekt vanzelf dat die service op wedstrijdagen ook in het stadion wordt aangeboden."

Michaël : op de Twitter-account van Waasland-Beveren zag ik een foto verschijnen van oud SKB-spelers. Kan je daar wat toelichting bij geven ?
Bram : "Volgend jaar zal het 40 jaar geleden zijn dat KSK Beveren de bekerfinale op de Heizel won tegen Charleroi en die pijler in de clubgeschiedenis mag uiteraard niet onopgemerkt voorbijgaan. We zijn hierover gaan brainstormen, hebben enkele van die oud-spelers gebeld om hun uit te leggen dat we hun willen eren met een retroshirt en galawedstrijd tegen Charleroi waaraan momenteel volop wordt gewerkt."

Patrick Van Wesemael.