* Het mag iets meer zijn.
Het is bijzonder stil op en rond de Freethiel en niet dat we ons daar grote zorgen om maken, watn we zijn ervan overtuigd dat onze CEO Bart Foubert, achter de schermen, keihard werkt aan de toekomst van onze club en pas met nieuws naar buiten zal treden wanneer hij daar het moment rijp toe acht. Tot daar alles ok, maar we missen een beetje enthousiasme bij o.a. de aankondiging van de spelers die hun contract met een jaar hebben verlengd. Een enkel, met moeite 2 zinnetjes op de website alsof het de doodgewoonste zaak van de wereld is, maar het ging toch telkens over spelers die onderdeel waren van een ploeg die geschiedenis heeft geschreven in een seizoen dat groot en klein zal bijven heugen als "fenomenaal". Jammer, want het is vandaag de dag onmogelijk om, waneer er voetbal op televisie is, onze General Manager Sports Bob Peeters mis te lopen (hij doet dat overigens fantastisch), maar op de eigen clubwebsite is Bob in geen velden of wegen te bekennen. Natuurlijk wordt er van hem niet verwacht dat hij uitgebreid komt vertellen met welke dossiers hij bezig is, maar de actuele toestand toelichten, gunstig of iets minder gunstig, dat is toch het minste waar de supporters die hun club het voorbije seizoen door dik en dun hebben gesteund, recht op hebben. We begrijpen dat wanneer het seizoen nog volop lopende is, het niet de bedoeling kan zijn om moeilijke uitspraken te doen over spelers die de club mogen verlaten, maar nu de kleedkamers gesloten zijn en nog een tijdje zullen blijven, hoeven de lippen wat ons betreft niet stijf op elkaar te blijven en dat moet perfect kunnen zonder iemand het gevoel te geven van natrappen.