* Niet aan doemdenken doen?
Het is gelukkig een minderheid die hopelijk stagneert, maar af en toe bereiken ons berichten over supporters die, door het uitblijven van nieuws over onze geliefde club waar we uiteraard en dat klopt wel met zijn allen op zitten te wachten, plots misplaatste bedenkingen in de wereld sturen zoals "twijfels aan het beleid en de toekomstvisie van de club". Mogen we het onbegrijpelijk vinden om diezelfde mensen welke ons een seizoen hebben bezorgd zoals niemand van ons het ooit had durven dromen, in twijfel te trekken. Ook voor deze mensen duurt het uitblijven van een definitieve oplossing langer dan gehoopt en verwacht, maar daaruit afleiden dat zij de voorbije maanden lijdzaam hebben toegekeken, is een grove vergissing. Er ligt ongetwijfeld nog veel werk op de plank, maar wees gerust, er zijn de afgelopen maanden reeds bergen werk verzet. Dat het geduld van zij die mee aan de onderhandelingstafel zitten en dat van de ruime entourage van SK Bevern waaronder de supporters, flink op de proef wordt gesteld, zal niemand ontkennen, maar dat is nu eenmaal een realiteit waar niemand van de betrokkenen vragende partij om is geweest. Dat de huidige situatie aanleiding kan geven tot enige bezorgdheid lijkt ons aannemelijk, maar om daarom alles over boord te gooien wat nagenoeg dezelfde mensen van vorig seizoen hebben verwezenlijkt en wat we zo hebben gekoesterd, mogen we oproepen om daarmee te stoppen. Het fantastisch seizoen dat net achter ons ligt, is geen toevalstreffer geweest, maar het resultaat van uitstekende voorafgaande arbeid met (en dat is niet onbelangrijk) beperkte middelen die de nabije toekomst van onze club verzekeren en dat noemt men pas visie.
Als supporter kan het meestal niet snel genoeg gaan, maar toch liever degelijk werk nastreven dan snel en daardoor soms ondoordacht handelen.